Werkwijze Kapperskleding.nl
Bestel nu heel makkelijk je kapperskleding online, met alle gemak en voordelen van een webshop. En maak gebruik van de mogelijkheid om makkelijk te retourneren als de kleding niet blijkt te passen.
Pasmaten
Ben je een kapsalon en moet je kleding voor meerdere mensen inkopen. Koop dan een maatserie online, door verschillende maten te bestellen van een artikel. Na het passen kan je de kleding die je niet nodig hebt aan ons retourneren, en ontvang hiervoor het bedrag terug.
Daarna bestel je de maten die je nog nodig hebt online.
Levertijd
We hanteren een levertijd van ca. 5 à 10 werkdagen.
Aan indicatieve levertijden kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij anders met ons overeengekomen. Wij zijn afhankelijk van onze voorraadpositie op enig moment.
Leveringen en verzendkosten
De verzendkosten voor afleveradressen in Nederland bedragen €7,50 per bestelling. Dit is een vast bedrag ongeacht het aantal artikelen of het aantal dozen per bestelling.
Wij leveren alle artikelen van je bestelling in principe in één complete zending. De levertijd van de bestelling is afhankelijk van het artikel met de langste levertijd. Het kan voorkomen dat enkele artikelen uit je bestelling een langere levertijd hebben omdat deze niet op voorraad zijn. In overleg kan er besloten worden om de beschikbare goederen eerder uit te leveren. Naleveringen geschieden op onze kosten.
Voor leveringen naar het buitenland moet je tevens rekenen op een langere levertijd dan voor een bestelling binnen Nederland. Deze levertijd is afhankelijk van het land waar de bestelling naar verzonden wordt.
Retour zenden
Retourneren van de kleding is bij kapperskleding.nl geen probleem. Dit kan binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling.
De kosten voor het retoursturen zijn voor eigen rekening. Hier graag rekening mee houden. Je kan de kleding terugsturen naar het onderstaande adres:
Kapperskleding.nl
tav. Afdeling retouren
Tinstraat 13
4823 AA Breda
Hoe werkt dit: Breng het pakket naar een bezorgdienst (b.v. PostNL, DHL etc.) en bewaar het verzendbewijs dat je krijgt goed. Hiermee kun je je zending traceren of deze bij ons aangekomen is.
Let op: elke retourzending dient voorzien te zijn van het retourformulier. Zonder retourformulier kunnen we de retourzending niet verwerken. [retour formulier aan maken en in de webshop zetten]
Afhandeling retourzending
- Na ontvangst van de retourzending ontvang je van ons een email met de ontvangstbevestiging.
- Binnen 2 weken wordt het bedrag op je bankrekening terug gestort
Voorwaarden voor retourzending:
- Artikel dient ongedragen te zijn (passen mag natuurlijk wel)
- Artikel heeft geen gebruikssporen
Je hebt een verkeerd artikel of verkeerde maat ontvangen.
Heb je een verkeerd artikel of een verkeerde maat ontvangen dan dat je besteld hebt? Dan verzoeken wij je hierover contact met ons op te nemen via info@kapperkleding.nl. Als blijkt dat er een artikel of maat verkeerd geleverd is dan er vermeld staat op de orderbevestiging die akkoord bevonden is, ruilen wij deze z.s.m. om voor het juiste artikel/maat.
Betaalmogelijkheden
Wil je een bestelling via onze webshop plaatsen? Dan heb je de keuze uit verschillende betalingscondities. Wij zetten geen bestellingen in gang tot dat wij de betaling ontvangen hebben.
IDEAL: Veilig internetbankieren via je eigen bank, zie www.ideal.nl. Bij deze betaalmethode kan je direct tijdens het bestelproces de betaling afronden met je eigen bank. Je rekent af in de vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van jouw eigen bank.
Bancontact: Via Mister Cash kunnen Belgische rekeninghouders online aankopen doen middels hun bankpas. De veiligheid en betrouwbaarheid hiervan zijn absoluut gegarandeerd. Belgische klanten die bankieren bij de banken: Dexia, Fortis, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA bank en VDK Spaarbank kunnen via Mister Cash/Bancontact eenvoudig online betalingen verrichten.
Garantie
Garanties gelden alleen voor defecten die niet veroorzaakt zijn door ondeugdelijk gebruik of opzettelijk gedrag van de drager. Zo vallen haken in kleding niet onder de garantiebepalingen aangezien dit slechts kan voor komen indien de drager ergens achter is blijven haken.
Voor kleding geldt dat de scheidingslijn tussen een zwak artikel en zwaar of ondeugdelijk gebruik moeilijk te trekken is. Alle defecte kleding zal daarom eerst beoordeeld worden door SA Wear. Er bestaat een grote kans dat je de goederen aan ons moet retourneren zodat wij deze kunnen bekijken en beoordelen. Aan de hand hiervan wordt er bepaald of dat er iets hersteld wordt of dat er een omruiling zal plaatsvinden. Wij zullen in eerste instantie altijd eerst trachten de kleding te herstellen. Pas wanneer dit niet mogelijk is komt vervanging in aanmerking.
Heb je een defect of een klacht? Neem hiervoor contact met ons op via tel: 076-52 69 580 of info@kapperskleding.nl.